Ce trebuie să stii înainte să plasezi comanda de mobilă?

Ce trebuie să stii înainte să plasezi comanda de mobilă?

Mobilă la comandă.

Ce trebuie să stii înainte să plasezi comanda de mobilă?

Înainte de a plasa comanda de mobilă de la Nani:

  1. Mobilierul se produce in baza comenzii personalizate şi poate fl ajustat după preferinţele cromatice și după dimensiunile clientului.
  2. Puteţi comanda seturi intregi sau, la alegere, piese individuale din orice colecţie.
  3. Să cunoaşteti suprafaia odăii unde este uşa, unde este geamul şi să cunoaşteţi dimensiunile lor.
  4. Să cunoaşteti unde sunt prizele, intrerupătoarele:
  • cât spaţiu există între prize.
  • ce inălţime este până la prize.
  • ce inăltime este până la întrerupător.
  • la ce distanţă este acesta de la uşă.
  1. Să cunoaşteti cum va fl amplasată mobilă in odaie şi ce piese de mobilier ail dori să achizitionati.
  2. Să cunoaşteţi ce stil, design și cromatică vă doriti la mobilă.
  3. Dacă există scară în casă, să furnizaţi detalii despre forma şi dimensiunile acesteia, pentru a asigura accesul mobilierului în odăi.
  4. La plasarea comenzii, este solicitat un avans de 50 % din preţul total al comenzii.
  5. Termenul de producere a unei comenzi este între 14 – 30 zile.
  6. După plasarea comenzii, semnarea contractului şi achitarea avansului, aveţi la dispoziţie 24 de ore pentru a interveni cu modificări la comandă.

Înainte de a instala mobila de la Nani:

  1. Pentru a nu reţine livrarea mobilierului, comanda trebuie integral achitată.
  2. Livrarea comenzii va fl planificată fie pentru intervalul 9-13, fie pentru intervalul 13-18 al zilei, iar timpul exact va fl anunţat cu o oră în avans. În cazul întârzierii, rugăm să avizati echipa în avans.
  3. Să informaţi operatorul nani, dacă există sau nu ascensor marfar în bloc şi să vă asiguraţi că acesta este funcţional și deschis pentru locatari.
  4. Să informaţi in avans, dacă există restricţii de timp, zgomot, pentru executarea lucrărilor de montare.
  5. Este recomandabilă prezenţa comandantarului, pentru a indica in ce odăi să fie descărcat şi montat mobilierul.
  6. Suprafeţele pe care urmează să fie instalat mobilierul trebuie să fie în prealabil curăţite.
  7. Pentru a nu împiedica accesul montatorilor în încăpere, să fie eliberat spaţiul de mobilierul vechi.
  8. Dacă nu a fost solicitat în avans serviciul, montatorii nani nu vor demonta și evacua mobilierul vechi al clientului. Pentru a beneficia de acest serviciu, compania trebuie avizată in avans.
  9. Să verificaţi calitatea lucrărilor și a produselor. În cazul unor neconcordanie, să indicaţi in actul de primire-predare, iar operatorul nani va lua măsurile urgente pentru a soluţiona neconcordanţele.
  10. Termenul de exploatare a mobilierului, depinde de cum acesta va fl utilizat şi ingrijit. Indicatiile de exploatare vor fl transmise clientului la montaj. In cazul in care nu le-aţi recepţionat de la echipa de montaj, le puteţi solicita de la operatorul nani.